Кредиттер
new
Депозиттер мен инвестициялар
Карталар
Сақтандыру мен қызметтер
Бизнеске арналған

Мобильді қосымша

Кредиттер

Дебеттік карталар

Кредит карталар

Депозиттер мен инвестициялар

Сақтандыру

Қызметтер

Басқа өнімдер

Архивтік өнімдер

HCB Business

Бөлімдерге қайта оралу
iOS-қа мобильді қосымшаны жүктеу мүмкін болмаса не істеу керек?

Қосымшаны App Store-да таба алмасаңыз, Apple ID елін тексеріңіз:

  1. App Store-ды Ашыңыз  
  2. Профильге өтіңіз: фотосурет немесе инициалдар бар белгіше
  3. Атыңыз бен поштаға басыңыз  
  4. «Country and Region» тармағын таңдаңыз
  5. Қазақстанды таңдаңыз  
  6. Home.kz қосымшасын қайта жүктеп көріңіз
Android және iOS үшін Home.kz қосымшасын қай елдерде жүктеуге болады?

Қосымша келесі елдерде қолжетімді: Австрия, Армения, Беларусь, Бразилия, Ұлыбритания, Германия, Греция, Вьетнам, Испания, Канада, Қазақстан, Қырғызстан, Кипр, БАӘ, Польша, Сингапур, АҚШ, Түркия, Украина, Өзбекстан, Франция, Чехия, Жапония

Home.kz қосымшасы қандай құрылғыларда жұмыс істейді?

Қосымша Android 9-нұсқасынан және iOS 15-нұсқасынан бастап жұмыс істейді. 

Егер жүйе нұсқасы төмен болса, құрылғының бағдарламалық жасақтамасын жаңартып, Home.kz қосымшасын қайта жүктеп көріңіз

Неліктен қосымша Жеке куәлікті суретке түсіруді сұрайды?

Қосымша келесі жағдайларда Жеке куәлікті суретке түсіруді сұрайды:

  1. Телефон нөмірі eGov жүйесіне тіркелмеген. Нөмірді тексеріңіз және қажет болса, оны eGov қосымшасында жаңартыңыз
  2. Қосымшада сіздің цифрлық құжаттарыңызға қолжетімділік жоқ. Қайта тіркеліп көріңіз. SMS арқылы келген кодты енгізіп, құжаттарға қолжетімділікті ашыңыз. Хабарлама 1414 нөмірінен келеді
  3. eGov қызметі уақытша қолжетімсіз. Біраз уақыт күтіп, әрекетті қайталаңыз
Тіркелу кезінде қара экран шықса, не істеу керек?

Егер тіркелу кезінде биометриялық тексеру сәтінде экран қара болып қалса, камераға қолжетімділікті тексеріңіз.  

Қолжетімділікті ашу үшін Телефон баптауларын ашыңыз → Қосымшалар → Home.kz → Камера → Рұқсат беру

Верификациялау кезінде неге қате пайда болады?

Қате бірнеше себеппен туындауы мүмкін:

  • Дұрыс емес деректер енгізілді. Аты-жөніңіз, ЖСН және құжат нөмірі дұрыс көрсетілгенін тексеріңіз
  • Фотосурет түпнұсқа құжаттан жасалмады. Жеке куәліктің өзін суретке түсіріңіз. Экраннан түсірілген сурет жарамайды.
  • Сурет сапасы төмен. Барлық деректер анық көрінуі үшін құжатты жарық жерде суретке түсіріңіз
  • Тексеру қызметі уақытша қолжетімсіз. Біраз уақыт күтіп, әрекетті қайталаңыз
Неліктен қосымшада скриншот жасауға болмайды?

Әзірге скриншот жасау кейбір бөлімдерде қолжетімсіз. 

Скриншотты жеке деректер көрсетілетін бөлімдерде жасауға болмайды — бұл қауіпсіздік үшін қажетті шара.  

Қазір скриншотты тек операциялар тарихында және квитанцияларда жасауға болады. 

Біз скриншот жасау мүмкіндігі басқа бөлімдерде де қолжетімді болуы үшін жұмыс жасап жатырмыз

Телефонмен сөйлесу кезінде қосымшада төлем жасауға бола ма?

Жоқ, телефонмен сөйлесу кезінде төлем жасау мүмкін емес — бұл сіздің ақпаратыңызды алаяқтардан қорғау үшін жасалған шара

Неліктен басты бетте депозит туралы ақпаратты жасыруға болмайды?

Бұл ақпаратты жасыруға болады, ол үшін депозитті таңдаулылардан алып тастау қажет.

Ол үшін:

  1. Басты бетте «Басты бетті баптау» батырмасын басыңыз
  2. «Барлық шоттар» жолағында тегершік белгішесін басып, баптауларды ашыңыз
  3. «Басты беттегі менің шоттарым» бөлімінде депозитті алып тастаңыз
Картаны дербес түрде бұғаттан шығаруға бола ма?

Ие, егер сіз картаны қосымшада өзіңіз бұғаттаған болсаңыз, оны бұғаттан шығаруға болады. 

  1. Картаны таңдаңыз
  2. «Әрекеттер» бөлімінде«Картаны бұғаттан шығару» батырмасын басыңыз