Кредиттер
new
Депозиттер мен инвестициялар
Карталар
Сақтандыру мен қызметтер
Бизнеске арналған
  1. 5 800 ₸жылына
  2. 1 470 000 ₸ төленеді
  3. бүкіл әлем бойынша

Полисті ресімдеңіз

Сақтандыру қызметі келесі жағдайлар кезінде әрекет етеді:

Шарттар

Құны 5 800 ₸ 
Сақтандыру мерзімі 1 жыл
Сақтандырылушы  1 адам
Жасышектеусіз
Қайда әрекет етедібүкіл әлем бойынша
Төлемдердің максималды сомасыбүкіл кезең ішінде 1 470 000 ₸ 

Сапарлар мен рейстер саны

шектеусіз
Сақтандыру оқиғасы туралы хабарлау мерзімі3 жұмыс күні ішінде

 

Сақтандыру тек жолда әрекет етеді және саяхат кезінде орын алған оқиғаларға қолданылмайды

Ерекшелік: құжаттардың жоғалуы

Жазатайым оқиға 

Төлемнің максималды сомасы1 000 000 ₸ дейін — әуе сапары кезінде
200 000 ₸ дейін — пойызбен жүрген кезде 

Сақтандыру төлемдері

төлемдердің мысалдары мен мөлшері
Қайда әрекет етеді • 3 сағат — әуежайға және вокзалға барар жолда
• әуежайда және вокзалда
• ұшу кезінде және сапарда 
• 6 сағат — сапар кезінде басқа ұшаққа ауысып отырған кезінде 
• 3 сағат — әуежайдан және вокзалдан барар жолда
Өтінім беруге арналған құжаттар

егер жарақат ұшқан кезде мен сапарға дейін немесе одан кейін болса: Медициналық анықтама

ұшқан кезде және сапар кезінде: Жолаушымен көлiк құралында болған жазатайым жағдай туралы акт, Денсаулыққа зиян келтірілгені туралы құжат

 

Сапардан бас тарту

Төлемнің максималды сомасы200 000 ₸ дейін 

Сақтандыру төлемдері

сақтандырылушы, жұбайы, зайыбы, жақын туысы аурып қалса немесе жазатайым оқиға орын алса

Төлемдер

билет құнының мөлшерінде, бірақ 200 000 ₸–ден артық емес мөлшерде. Егер тасымалдаушы билет құнының бір бөлігін қайтарса, сақтандыру компаниясы нақты құн мен тасымалдаушының өтемақысы арасындағы айырмашылықты төлейді

Өтінім беруге арналған құжаттар

• Медициналық анықтама 
• Жылжымайтын мүлікке келтірілген зиянды растайтын құжат 
• Визадан бас тартылғаны туралы құжат 

 

Рейстің кешігуі

Төлемнің максималды сомасы150 000 ₸ дейін — ұшқан кезде
50 000 ₸ дейін — пойызбен жүрген кезде 
Сақтандыру төлемдері

ауа райына, мемлекеттік органдардың талаптарына, ұшақ пен пойыздың техникалық зақымдалуына, тасымалдаушының кінәсінен болған басқа жағдайларға байланысты рейс 2 сағаттан артық уақытқа кешіктірілсе

Төлемдер

тамақтану және тұру шығындары өтеледі, бірақ сақтандыру төлемінің сомасынан артық емес мөлшерде

Өтінім беруге арналған құжаттар

• тамақтану және тұру үшін түбіртектер мен чектер 
• ұшқан кезде отырғызу талоны немесе пойызбен жүрген кезде билет

 

Багажды жоғалту

Төлемнің максималды сомасы100 000 ₸ дейін

Төлемдер

бір килограмм үшін 5 $ немесе 5 000 ₸, бірақ 100 000 ₸ артық емес мөлшерде

Қайда әрекет етеді багажды тіркеген сәттен бастап, бағажды алған кезге дейін
Өтінім беруге арналған құжаттар

• Тасымалдау кезінде багажды жоғалту туралы акт
• Тасымалдаушыға келтірілген залалды өтеу туралы жазбаша шағым

 

Құжаттардың жоғалуы

Төлемнің максималды сомасы20 000 ₸ дейін

Төлемдер

Қазақстанда және шетелде құжаттарды қалпына келтіру шығындары үшін

Қайда әрекет етеді • Қазақстанда және шетелдегі пойызға, ұшаққа отыру сәтінен бастап
• саяхат кезінде 
• келу пунктінде ұшақтан, пойыздан түскен сәтке дейін
Өтінім беруге арналған құжаттар

құжаттарды қалпына келтіру туралы чектер мен квитанциялар

Құжаттар

Құжаттар

FAQ

«Саяхатшыларды қорғау» қызметі қанша тұрады?

Жылына 5 800 ₸

Сақтандыру жағдайына не жатады?

Сақтандыру жағдайына келесілер жатады: 

• Жазатайым оқиға — ұшу мен сапарға дейін, ұшу кезінде және одан кейін 
• Сапар болмай қалса
• Визадан бас тартылса
• Рейстің немесе пойыздың кешіктірілуі
• Багаждың жоғалуы
• Құжаттардың жоғалуы

Сақтандыру жағдайында қандай сома төленеді?

Төлемдердің максималды сомасы — 1 470 000 ₸:

• жазатайым оқиға: ұшқан кезде 1 000 000 ₸ дейін, пойызбен барған кезде 200 000 ₸ дейін 
• сапар болмай қалған кезде: 200 000 ₸ дейін
• рейс кешіктірілсе: ұшқан кезде 150 000 ₸ дейін және пойызбен барған кезде 50 000 ₸ дейін
• багаж жоғалса: 100 000 ₸ дейін 
• құжаттар жоғалса: 20 000 ₸ дейін

Сақтандыру компаниясымен қалай байланысуға болады?

Келесі нөмірлер бойынша қоңырау шалыңыз:

+7 (707) 003 77 55 — Tele2
+7 (771) 932 77 55 — Beeline
+7 (778) 003 77 55 — Active
+7 (727) 259 77 55 — қалалық телефон

Жазатайым оқиға кезінде төлемді қалай алуға болады?

Жазатайым оқиға кезінде:

  1. Қонуға дейін және одан кейін: медициналық анықтаманы ресімдеңіз
    Ұшу немесе сапар кезінде: Жазатайым оқиға туралы акт, Денсаулыққа зиян келтірілгені туралы құжат
  2. Оларды 3 жұмыс күні ішінде сақтандыру компаниясына жіберіңіз
  3. Әуе сапары кезінде 1 000 000 ₸ дейін және пойызбен барған кезде 200 000 ₸ дейін алыңыз

Сапар болмай қалса, төлемді қалай алуға болады?

Сапар болмай қалса:

  1. Құжаттардың түпнұсқаларын жинаңыз: Медициналық анықтама, Мүліктің зақымдануы туралы құжат немесе Визадан бас тартылғаны туралы құжат 
  2. Оларды 3 жұмыс күні ішінде сақтандыру компаниясына жіберіңіз 
  3. 200 000 ₸ дейін төлем алыңыз

Рейс немесе пойыз кешіктірілген кезде төлемді қалай алуға болады?

Рейс немесе пойыз кешіктірілген кезде:

  1. Отырғызу талонын және тамақтану мен қонақ үй чектерін сақтаңыз
  2. Оларды 3 жұмыс күні ішінде сақтандыру компаниясына жіберіңіз
  3. Әуе сапары кезінде 150 000 ₸ дейін және пойызбен барған кезде 50 000 ₸ дейін алыңыз

Багажды жоғалтқан кезде төлемді қалай алуға болады?

Багажды жоғалтқан кезде:

  1. Багажды жоғалту туралы актіні алып, тасымалдаушыға жазбаша шағым жасаңыз
  2. Оларды 3 жұмыс күні ішінде сақтандыру компаниясына жіберіңіз 
  3. Бір килограмм үшін 5 $ немесе 5 000 ₸, бірақ 100 000 ₸ артық емес мөлшердегі соманы алыңыз

Құжаттарды жоғалтқан кезде төлемді қалай алуға болады?

Құжаттарды жоғалтқан кезде:

  1. Құжаттарды қалпына келтіру туралы чектер мен түбіртектерді сақтаңыз
  2. Оларды 3 жұмыс күні ішінде сақтандыру компаниясына жіберіңіз
  3. 20 000 ₸ дейін алыңыз

Пойызбен жүру кезінде қандай қандай сома төленеді?

Пойызбен жүру кезінде төленетін сома: 

• жазатайым оқиға — 200 000 ₸ дейін 
• пойыздың кешігуі — 50 000 ₸ дейін

Сақтандыру компаниясына сақтандыру жағдайы туралы қашан хабарлау керек?

3 жұмыс күні ішінде

Егер сақтандыру жағдайы полисті сатып алғаннан кейін бір айдан кейін орын алса, Сақтандыру шарты қолданыла ма?

Сақтандыру шарты ресімделгеннен кейін бір жыл бойы жарамды болады

Сақтандыру шартын қалай алуға болады?

Онлайн сатып алу кезінде Сақтандыру шартына қол қоюдың қажеті жоқ. Полисті PDF форматында Home.kz қосымшасынан жүктеуге болады: Басты бет → Барлық шоттар немесе Мен үшін → Сақтандыру → Саяхатшыларды қорғау.

Немесе «Сентрас Иншуранс» сақтандыру компаниясына немесе банк бөлімшесіне жүгініңіз — қызметкер басып шығарылған полисті береді

«Саяхатшыларды қорғау» шетелдегі медициналық шығындарды өтей ме?

Жоқ, «Саяхатшыларды қорғау» сақтандыру қызметі тек жол жүру кезінде жарамды. Медициналық шығындар, емделу немесе саяхаттағы демалыс кезінде болған оқиғалар өтелмейді.