Кредиттер
new
Депозиттер мен инвестициялар
Карталар
Сақтандыру мен қызметтер
Бизнеске арналған

Саяхатшыларды қорғау

Әлем бойынша сақтандыру полисімен жылына небәрі 5 800 теңгеге саяхатты қауіпсіз етіңіз

main imagemain image mobile

Қоңырауға тапсырыс беріңіз

Консультант қоңырау шалып, сұрақтарыңызға жауап береді.

Полис қандай жағдайларда қажет?

Сапарды болдырмауға мәжбүр болғанда icon

Сапарды болдырмауға мәжбүр болғанда

Кенеттен ауру немесе жазатайым оқиға, жылжымайтын мүлікке залал келтіру, визаны алмау

Рейс кешіктірілген жағдайда icon

Рейс кешіктірілген жағдайда

Тұруға және тамақтануға кететін күтпеген шығындар

Саяхат кезінде құжаттар жоғалса icon

Саяхат кезінде құжаттар жоғалса

Ұшу кезінде багаж жоғалса icon

Ұшу кезінде багаж жоғалса

Жазатайым оқиға орын алғанда icon

Жазатайым оқиға орын алғанда

Әуежай аумағында және ұшу кезеңінде

Полисті рәсімдеп, енді алаңдамауға болады

Багаждың жоғалуы

100 000 дейін

Төлқұжаттың жоғалуы

20 000 дейін

Пайдалы ақпарат

Жиі қойылатын сұрақтарға жауаптар мен маңызды құжаттар

Сақтандыру жағдайына не жатады?

  • Сапардан бас тартуға мәжбүр болу (кенеттен пайда болған ауру немесе жазатайым оқиға, жылжымайтын мүлікке келтірілген зиян, виза беруден бас тартылған жағдайда)
  • Рейс кешіктірілген жағдайда қонақ үйде тұру және тамақтануға байланысты шығындар.
  • Саяхат кезінде құжаттардың жоғалуы.
  • Ұшақпен саяхаттау кезінде багаждың жоғалуы.
  • Әуежай аумағында немесе ұшақта/пойызда жазатайым оқиғаның орын алуы.

«Сентрас Иншуранс» сақтандыру компаниясымен қалай байланысуға болады?

Келесі телефон нөмірлері бойынша:

  • +7 (707) 003 77 55 Tele 2
  • +7 (771) 932 77 55 Beeline
  • +7 (778) 003 77 55 Activ
  • +7 (727) 259 77 55 қалалық телефондардан.

 

Мекенжай:

Алматы қ., Мыңбаев көш., 151

Сақтандыру шарттары

Сапар болмаған жағдайда не істеу керек?

1. Сақтандыру жағдайы фактісін растайтын құжаттарды алу:

  • жазатайым оқиға немесе ауру кезіндегі медициналық анықтама (медициналық ұйымдардан);
  • жылжымайтын мүлікке залал келтірілгенін растайтын құжаттар (құзыретті органдардан);
  • виза беруден бас тартылғанын растайтын құжат (елшіліктен немесе консулдықтан).

2. Centras Insurance компаниясына түпнұсқаларды ұсыну және сақтандыру төлемін алуға өтінішке қол қою.

Рейс кешіктірілген жағдайда не істеу керек?

  • Рейстің кешіктірілгенін растайтын құжаттарды сақтау қажет: тамақ пен тұру үшін квитанциялар мен чектер.
  • Centras Insurance компаниясына түпнұсқаларды ұсыну және сақтандыру төлемін алуға өтінішке қол қою.

Құжаттар жоғалған жағдайда не істеу керек?

  • Құжаттарды қалпына келтіруге байланысты туындаған шығындарды растайтын квитанциялар мен чектерді сақтау қажет.
  • Centras Insurance компаниясына түпнұсқаларды ұсыну және сақтандыру төлемін алуға өтінішке қол қою.

Багаж жоғалған жағдайда не істеу керек?

1. Багажды іздеу туралы өтінішпен тасымалдаушының өкіліне хабарласу қажет:

  • Тасымалдау кезінде багажды жоғалту туралы актіні жасау керек;
  • тасымалдаушыға залалды өтеу туралы жазбаша шағым беру керек.

2. Centras Insurance компаниясына түпнұсқаларды ұсыну және сақтандыру төлемін алуға өтінішке қол қою.

Жазатайым оқиғалар кезінде не істеу керек?

Жазатайым оқиға ұшаққа/пойызға отыруға дейін орын алса:

  • Медициналық мекемеге жүгініп,
  • медициналық анықтама алу қажет.
  • Centras Insurance компаниясына түпнұсқаны ұсыну және сақтандыру төлемін алуға өтінішке қол қою.

Жазатайым оқиға ұшу/пойызбен саяхаттау кезінде орын алса:

  • Тасымалдаушының өкілімен Көліктегі жолаушымен жазатайым оқиға туралы акт ресімдеу керек.
  • Ұшақ/пойыздан түскеннен кейін медициналық мекемеге жүгініп, денсаулыққа зиян келтірілгенін растайтын құжат алу керек.
  • Centras Insurance компаниясына түпнұсқаларды ұсыну және сақтандыру төлемін алуға өтінішке қол қою.

Сақтандыру жағдайы орын алса, қанша аламын?

  • Жазатайым оқиға кезінде: 1 000 000 ₸ дейін (әуе), 200 000 ₸ дейін (темір жол).
  • Сапар болмаған жағдайда: 200 000 ₸ дейін.
  • Рейс кешіктірілсе: 150 000 ₸ дейін (әуе), 50 000 ₸ дейін (темір жол).
  • Багаж жоғалса: 100 000 ₸ дейін.
  • Паспорт жоғалса: 20 000 ₸ дейін.

Сақтандыру компаниясына қашан хабарлауым керек?

3 жұмыс күні ішінде.