Кредиттер
new
Депозиттер мен инвестициялар
Карталар
Сақтандыру мен қызметтер
Бизнеске арналған

Сұрақтар мен жауаптар

Бізге күніне көптеген сұрақтар қояды. Біз осы бөлімде жиі қойылатын сұрақтарды жинадық. Егер сұрағыңызға жауап таппасаңыз, сұрағыңызды бізге жолдай аласыз. Біз сұрағыңызға жауапты поштаңызға жолдап, жауапты сайтта жариялаймыз.

main imagemain image mobile

Не туралы білгіңіз келеді?

Депозиттер

Депозит мерзімінен бұрын бұзылған жағдайда, пайыздар қалай есептелінеді?

Сыйақы «Простой», «Почтовый Хоум» депозиттерінде ақшаның нақты болған уақыты үшін есептеледі және төленеді. Шарт мерзімінен бұрын бұзылған жағдайда келесі депозиттер бойынша сыйақы төленбейді: «Сберегательный Хоум»; «Сберегательный Хоум+».

Бөліп төлеу карточкасы

Бөліп төлеу картасының шотына қарыз сомасынан көп соманы енгізуге бола ма?

Иә, сіз қарыздан артық соманы енгізіп, оны кейін өз қаражатыңыз ретінде пайдалана аласыз.

Бөліп төлеу карточкасы

Бөліп төлеу карточкасы бойынша берешекті толық мерзімінен бұрын өтеу қалай жүзеге асырылады?

Толық мерзімінен бұрын өтеу төлем күнінде берешектің барлық сомасын енгізу арқылы жүзеге асырылады. Бөліп төлеу картасы бойынша қарызды «Операциялар» бөлімінде «Ағымдағы қарызды есептеу» батырмасын басу арқылы тексеруге болады.

Бөліп төлеу карточкасы

Бөліп төлеу картасы бойынша төлемді қай күнге дейін енгізу керек?

Клиент төлемді өтеу кезеңінде енгізеді.

Бөліп төлеу карточкасы

Бөліп төлеу картасы бойынша төлемді қай күннен кешіктірмей енгізу керек?

Бөліп төлеу картасы бойынша төлем өтеу кезеңінде, бірақ 4, 14 немесе 24-ші күннен кешіктірілмей өтеледі. Әр клиент үшін өзінің өтеу мерзімі анықталады.

Жаңа мобильді қосымша

Менде HCB мобильді қосымшасы бар, оны жою керек пе?

Жоқ, сізде мобильді қосымша бар болса, оны жоюдың қажеті жоқ. Қосымшада сіз әдеттегі операцияларды жасайсыз. Біздің жаңа қосымшамыз қазір тестілеу кезеңінде. Сондықтан әзірге кейбір операциялар қолжетімді емес.

Жаңа мобильді қосымша

Мен Home Credit Bank қосымшасын пайдаланамын, тіркелгенмін. Қайтадан тіркеуден өту керек пе?

Тіркеуден қайтадан өту керек, біз бұл процесті жеңілдеттік. Сіз өзіңіздің ЖСН және телефон нөміріңізді енгізуіңіз керек.

Жаңа мобильді қосымша

Жаңа HCB мобильді қосымшасында қандай қызметтер мен операциялар қолжетімсіз?

Бірте-бірте біз жаңа қызметтерді қосамыз, бұл біраз уақытты алады. Қазіргі уақытта біз келесі бөлімдерді өңдеудеміз:

  • Шот нөмірі және телефон нөмірі бойынша басқа банкке аударымдар жасау;
  • Кредитті қайта қаржыландыру және мерзімінен бұрын өтеу;
  • Кредит карталарын ашу және оларды көру мүмкіндігі;
  • Анықтамалар – несиелік берешек туралы/шоттың жабылуы және шоттың болуы туралы;
  • Шоттарды, карталарды және депозиттерді жабу;
  • Қолданыстағы сақтандыру өнімдерін көру мүмкіндігі;
  • Айыппұлдарды, салықтарды, мемлекеттік баждарды іздеу және төлеу;
  • Карталарды курьер арқылы жеткізу;
  • Қашықтықтан өтініш беру.

Бұл қызметтердің барлығы бұрынғы мобильді қосымшада қолжетімді екенін нақтылаймыз.

Жаңа мобильді қосымша

Неліктен мен өз өнімдерімді көрмей отырмын?

Біздің жаңа қосымшамыздың мүмкіндіктері шектеулі. Қазіргі уақытта кредит карталары қосымшада көрінбейді. Сіз өз өнімдеріңізді бұрынғы HCB мобильді қосымшасынан көре аласыз.

Жаңа мобильді қосымша

Мобильді қосымшаның жұмысында ақаулар пайда болды. Қайда жүгінуге болады?

Жаңа Home KZ мобильді қосымшасында чатқа жазуға немесе 7979 нөміріне қоңырау шалуға болады. Біз көмектесуге және кері байланыс алуға қуанышты боламыз.