Кредиттер
new
Депозиттер мен инвестициялар
Карталар
Сақтандыру мен қызметтер
Бизнеске арналған

Сұрақтар мен жауаптар

Бізге күніне көптеген сұрақтар қояды. Біз осы бөлімде жиі қойылатын сұрақтарды жинадық. Егер сұрағыңызға жауап таппасаңыз, сұрағыңызды бізге жолдай аласыз. Біз сұрағыңызға жауапты поштаңызға жолдап, жауапты сайтта жариялаймыз.

main image

Не туралы білгіңіз келеді?

Танымал сұрақтар

Онлайн кредит дегеніміз не және оны ресімдеу үшін не қажет?

Онлайн кредит - бұл банк бөлімшесіне баруды қажет етпейтін, интернет арқылы ресімделетін салым. Кредитті:

  • 10 000 ₸ бастап 8 650 000 ₸ дейінгі сомаға
  • және 6 айдан бастап 60 айға немесе 5 жылға дейінгі мерзімге алуға болады

 

Кредитті ресімдеу үшін:

  • Қазақстан азаматы немесе тұруға ықтиярхаты бар шетелдік болу және ЖСН қажет
  • Соңғы 3 ай үшін зейнетақы аударымдары болуы тиіс.
  • Жасыңыз 23-75 аралығында болуы қажет

Танымал сұрақтар

Кредитті онлайн түрде қалай ресімдеуге болады?

Оның үш тәсілі бар:

  1. Home.kz қосымшасы арқылы: Қосымшаны ашыңыз → «Мен үшін» бөлімінде «Кредиттерді» таңдаңыз → «Кредитті ресімдеу» батырмасын басыңыз → Шарттарды таңдаңыз және өтінімді жіберіңіз → Өтінімді растап, кредиттің мақұлдануын күтіңіз → Құжаттарға қол қойғаннан кейін, ақша шотқа немесе картаға түседі
  2. Сайт арқылы: Сайттың жоғарғы оң жағында «Кредитке өтінім беру» батырмасын басыңыз → Телефон нөміріңізді және ЖСН енгізіңіз → Шарттарды таңдаңыз және өтінімді жіберіңіз → Өтінімді растап, кредиттің мақұлдануын күтіңіз → Ақша шотқа немесе картаға түседі
  3. Бөлімшеде: Банк бөлімшесіне барыңыз → Өзіңізбен бірге Жеке куәлікті немесе Тұруға ықтиярхатты және ЖСН алып келіңіз → Кредитті ресімдеу үшін кеңесшіге жүгініңіз

Танымал сұрақтар

Кредиттің мақұлдану мүмкіндігін қалай арттыруға болады?

Жаңа өтінімді 1 күнтізбелік айдан кейін беруге болады. Кредиттің мақұлдану деңгейін арттыру үшін: 

  • Kaspi Bank, Halyk Bank, RBK, Alatau City Bank, Center Credit, Forte, Altyn Bank немесе Bereke Bank-тен соңғы 6 айдағы карта бойынша үзінді көшірмені жүктеп алыңыз
  • Бұл үзінді көшірмені WhatsApp арқылы құжат ретінде жіберіңіз. Суреттерден немесе скриншоттардан жасалған үзінді көшірмелер қабылданбайды

Танымал сұрақтар

Aspan картасы арқылы бизнес-залға қандай жағдайларда тегін кіруге болады?

Бизнес залға тегін кіру үшін келесі шарттарды орындау қажет:

  1. 35 күн ішінде (бизнес залға кіруге дейін 5 күн саналмайды) кемінде 150 000 ₸-ге төлем жасаңыз. Тек карта арқылы онлайн және Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay немесе Garmin Pay арқылы жасалған төлемдер есепке алынады. Қосымшада немесе QR код арқылы жасалған төлемдер есепке алынбайды
  2. Visa Airport Companion қосымшасы немесе VisaConciergeBot телеграм-боты арқылы қолжетімділікті тексеріңіз. Тіркеу алдында картаны кем дегенде 3 000 ₸ сомасына толықтыруды ұсынамыз

Бірінші рет кіру үшін: Visa Airport Companion қосымшасын жүктеңіз → Картаңызды тіркеңіз → Барғыңыз келетін бизнес залды табыңыз → «Мүшеліктен» кейін «Кіру» батырмасын басыңыз → Кіру → Бизнес залға кіре берісте QR кодты көрсетіңіз

Мобильді қосымша

iOS-қа мобильді қосымшаны жүктеу мүмкін болмаса не істеу керек?

Қосымшаны App Store-да таба алмасаңыз, Apple ID елін тексеріңіз:

  1. App Store-ды Ашыңыз  
  2. Профильге өтіңіз: фотосурет немесе инициалдар бар белгіше
  3. Атыңыз бен поштаға басыңыз  
  4. «Country and Region» тармағын таңдаңыз
  5. Қазақстанды таңдаңыз  
  6. Home.kz қосымшасын қайта жүктеп көріңіз

Мобильді қосымша

Android және iOS үшін Home.kz қосымшасын қай елдерде жүктеуге болады?

Қосымша келесі елдерде қолжетімді: Австрия, Армения, Беларусь, Бразилия, Ұлыбритания, Германия, Греция, Вьетнам, Испания, Канада, Қазақстан, Қырғызстан, Кипр, БАӘ, Польша, Сингапур, АҚШ, Түркия, Украина, Өзбекстан, Франция, Чехия, Жапония

Мобильді қосымша

Home.kz қосымшасы қандай құрылғыларда жұмыс істейді?

Қосымша Android 9-нұсқасынан және iOS 15-нұсқасынан бастап жұмыс істейді. 

Егер жүйе нұсқасы төмен болса, құрылғының бағдарламалық жасақтамасын жаңартып, Home.kz қосымшасын қайта жүктеп көріңіз

Мобильді қосымша

Неліктен қосымша Жеке куәлікті суретке түсіруді сұрайды?

Қосымша келесі жағдайларда Жеке куәлікті суретке түсіруді сұрайды:

  1. Телефон нөмірі eGov жүйесіне тіркелмеген. Нөмірді тексеріңіз және қажет болса, оны eGov қосымшасында жаңартыңыз
  2. Қосымшада сіздің цифрлық құжаттарыңызға қолжетімділік жоқ. Қайта тіркеліп көріңіз. SMS арқылы келген кодты енгізіп, құжаттарға қолжетімділікті ашыңыз. Хабарлама 1414 нөмірінен келеді
  3. eGov қызметі уақытша қолжетімсіз. Біраз уақыт күтіп, әрекетті қайталаңыз

Home Card

Бір клиент қанша Home Card картасын аша алады?

Бір клиент бір виртуалды немесе бір пластикалық Home Card картасын ашуы мүмкін

Home Card

Картаны толықтырудың қандай жолдары бар?

Комиссиясыз:

  • Мобильді қосымшада өз шоттарыңыз арасындағы аударым жасаңыз
  • Home Credit Bank банкоматтары мен терминалдары арқылы
  • Home Credit Bank бөлімшелеріндегі кассалар арқылы
  • Qiwi терминалдары арқылы

Комиссиямен:

  • «Astana–Plat» ЖШС
  • «КиберПлат Казахстан» ЖШС
  • Касса24

 

Картаны депозиттен толықтыру:

  • Home.kz мобильді қосымшасында: Home Card картасын таңдау → Аударым жасау → Өнімді толықтыру → Қажетті шотты таңдау → Аударым сомасын енгізу → Аудару
  • Банк бөлімшелеріндегі касса арқылы

 

Картаны толықтырудың максималды сомасы: 

• Банк бөлімшелеріндегі кассалар арқылы толықтыру кезінде шектеулер жоқ.
• Home Credit Bank терминалы арқылы — бір уақытта 2 000 000 ₸ дейін.
• Басқа банктердің карталарынан — 1 000 000 ₸ дейін.
• «Astana–Plat» ЖШС, «Касса 24» немесе «КиберПлат Қазақстан» ЖШС серіктестік желілері арқылы толықтыру кезінде шектеулер болуы мүмкін.

Комиссияның мөлшері мен төлемдердің түсу мерзімі банкке байланысты емес себептер бойынша өзгеруі мүмкін. Комиссияның ағымдағы мөлшерін картаны толықтыру кезінде тексеріңіз