Кредиттер
new
Депозиттер мен инвестициялар
Карталар
Сақтандыру мен қызметтер
Бизнеске арналған

Отбасын қорғау

Кредиттер

Дебеттік карталар

Кредит карталар

Депозиттер мен инвестициялар

Сақтандыру

Қызметтер

Басқа өнімдер

Архивтік өнімдер

HCB Business

Бөлімдерге қайта оралу
«Отбасын қорғау» қызметін қалай ресімдеуге болады?

«Отбасын қорғау» қызметін келесідей ресімдеуге болады:

  1. Банк бөлімшесінде: өзіңізбен бірге Жеке куәлік алыңыз. 
  2. Home.kz қосымшасында: «Мен үшін» бөліміне өтіңіз → «Сақтандыру» → «Отбасын қорғау» → «Полисті ресімдеу» қойындысын таңдаңыз → Полис нұсқасын таңдаңыз → Сақтандыру қызметі үшін төлеңіз. 

 

Қажетті құжаттар:

  • Жеке куәлік
«Отбасын қорғау» сақтандыру қызметіне не кіреді?

«Отбасын қорғау» қызметіне кіретін артықшылықтар:

  • Төлемдер — 2 000 000 ₸ дейін
  • Сақтандыру тәулік бойы бүкіл әлем бойынша жарамды
  • Күнделікті төлемдер — 5 000 ₸, ауырған кезде, жарақат немесе жазатайым оқиға бойынша
  • Уақытша жұмыссыз адамдар мен зейнеткерлерге арналған төлемдер
  • Мүгедектік белгіленген кезде төлемдер
  • Телефон бойынша және онлайн 24/7 медициналық көмек және кеңес алу
  • Клиниканы, дәрігерді және дәрі-дәрмектерді таңдауда көмек
Сақтандыру жағдайын қарастыру мен төлем мерзімі қандай?

15 жұмыс күніне дейін

Төлемнің максималды сомасы қандай?

Төлемнің максималды сомасы:

  • Шарттың бүкіл кезеңі ішінде 1 000 000 ₸ дейін
  • Еңбекке жарамсыздық парағы бойынша 300 000 ₸ дейін

 

«Балалы отбасы» сақтандыру қызметі үшін төлемнің максималды сомасы:

  • Шарттың бүкіл кезеңі ішінде 2 000 000 ₸ дейін
  • Еңбекке жарамсыздық парағы бойынша 400 000 ₸ дейін
Төлемдер қандай шотқа түседі?
  1. Құжаттарды алғаннан кейін ағымдағы шотқа
  2. Кредит шотына, егер өтініште көрсетілген болса
«Отбасын қорғау» өнімін басқа өнімдермен бірге ресімдеуге бола ма?

Бір уақытта, өзіңізге немесе бірнеше адамға бірнеше сақтандыру қызметтерін ресімдеуге болады

Сақтандыру жағдайында қайда жүгіну қажет?

Сақтандыру компаниясының нөмірлері:

  • 2828 — Kcell, Active, Beeline, Теле–2 үшін тегін медициналық қолдау нөмірі
  • +8 800 004 28 29 — стационарлық телефоннан қоңырау шалу тегін
  • +7 (747) 095 13 95, +7 (727) 310 12 82 — қосымша нөмірлер
Егер сақтанушының мүгедектігі болса, ол «Отбасын қорғау» қызметін ресімдей ала ма?

Иә. Егер сақтанушының 1, 2 немесе 3 топтағы мүгедектігі болса:

  1. Сақтандыру жағдайына тек өлім жатады
  2. Тәулік бойы медициналық қолдау қолжетімді
  3. Егер сақтандырылған адам уақытша жұмыссыз немесе зейнеткер болса, еңбекке жарамсыздық парағы бойынша төлемдер бар
Сақтандыру қай күннен бастап жарамды болады?

Төлемнен кейін келесі күні

Сақтанушының тегі өзгергені туралы қалай хабарлауға болады?

Сақтандыру шартының нөмірі және жаңа тегі бар жазбаша хабарламаны info@euroins.kz электрондық пошта мекенжайына жіберіңіз