Жеткізуге тапсырыс беріңіз
Консультант қоңырау шалып, тапсырысыңызды ресімдейді.
Онлайн өтінімді жібере отырып, Дербес деректерді жинауға, өңдеуге, сақтауға және пайдалануға келісім.
Үш жолы бар:
1% кепілдендірілген бонус барлық транзакцияларға
*Мобильді банкинг арқылы қызметтерді төлеген кезде қолма-қол ақшасыз операцияларға салымдардың болуына, картадағы қалдық сомаға қарамастан, тек 1% кепілдендірілген бонус есептеледі. Кешбэк бірден есептеледі.
Карточкадағы қалдық үшін 2%
Сатып алу кезінде күн сайын карточкаңызда 100 000 теңгеден қалдырыңыз. Кешбэк бірден есептеледі.
Депозиттердегі, депозиттік сертификаттардағы және/немесе дисконттық облигациялардағы қалдық үшін 2% (облигациялар оларды банктен сатып алған күнге және оларды өтеген күнге дейін есепке алынады).
Бір ай бойы күн сайын 500 мың теңгеден немесе валютадағы баламаны қалдырыңыз. Айына бір рет, айдың 1-ден 3-не дейін төлеу.
Кешбэк қарастырылмаған операциялардың түрлерімен танысыңыз.
Шот бойынша кепілдіктің максималды (шекті) сомасы Шот түрі: ағымдағы шот Шот валютасы: теңге | 10 000 000₸ |
МАҢЫЗДЫ: кепілдік өтем ағымдағы шоттағы қалдық сомасы негізінде төленеді, бірақ оның сомасы Банк лицензиядан айырылған күні «Қазақстан Республикасының екінші деңгейдегі банктерінде орналастырылған депозиттерге міндетті кепілдік беру туралы» ҚР Заңының 18-бабында белгіленген кепілдіктің максималды (шекті) мөлшерінен аспайды.
Пайдалы ақпарат
Жиі қойылатын сұрақтарға жауаптар мен маңызды құжаттар
Home Card карточкасын қалай ашуға болады?
Карточканы ашу үшін не істеу қажет?
Бір клиент қанша Home Card карточкасын аша алады?
Карточканы қалай белсендіруге болады?
Карточкалар қай уақытта жеткізіледі?
Мен өтініш қалдырдым, маған Банктен қашан қоңырау шалады?
Карточканы қалай толықтыруға болады?
Карточканы толықтырудың максималды сомасы?
Басқа банктің банкоматынан қолма-қол ақша алу үшін комиссия бар ма?
Home Credit Bank банкоматтары арқылы қолма-қол ақшаны алу кезінде комиссия бар ма?