Кредиттер
new
Депозиттер мен инвестициялар
Карталар
Сақтандыру мен қызметтер
Бизнеске арналған

500+

Қызмет көрсетуші

1%

Кешбэк

Төлем

Екі секунд ішінде жасау

  • Артықшылықтар
  • Шарттар
  • Лимиттер
  • Танымал төлемдер
  • Сұрақтар

Төлемдерді қалай жасауға болады

Жылдам әрі ыңғайлы

Шарттар

Home.kz қосымшасында қызметтер мен төлемдер үшін комиссия0 ₸
Кешбэк1%

Бір айдағы санаттар бойынша лимиттер

Мобильді байланыс50 000 ₸ дейін
Коммуналдық қызметтер, ТВ, телефония, интернет, қайырымдылық, білім және басқа қызметтер300 000 ₸ дейін
Электрондық ақша және букмекерлік кеңселер150 000 ₸ дейін
Хабарландыру сайттары, каталог бойынша тауарлар, купондар, жеңілдіктер, билеттер, көлік және туризмшектеусіз
Сұрақтар мен жауаптар
Home.kz қосымшасында қызмет көрсетушіні қосу үшін өтінімді қалай қалдыруға болады?

«Төлемдер» бөлімінде қызмет көрсетушінің атауын жазыңыз → «Іздеу» батырмасын басыңыз → Егер қызмет түрі табылмаса, «Сұрау жіберу» батырмасын басыңыз → Қызмет көрсетушінің атауын енгізіңіз → «Жіберу» батырмасын басыңыз

Қызмет көрсетушіні «Менің төлемдерім» бөліміне қалай қосуға болады?

Әрбір жасалған төлем автоматты түрде «Менің төлемдерім»→ Соңғы төлемдер бөлімінде сақталады.

Қызметті таңдаулыларға қосу үшін: «Соңғы төлемдер» бөлімінде қажетті қызметті таңдаңыз → Оң жақтағы үш нүктені басыңыз → «Таңдаулыларға қосу» батырмасын басыңыз

Қызмет көрсетушіні «Менің төлемдерім» Таңдаулылар тізімінен қалай алып тастауға болады?

«Төлемдер» бөлімінде «Менің төлемдерім» қойындысын басыңыз → «Таңдаулылар» блогынан қажетті қызметті таңдаңыз → Оң жақтағы үш нүктені басыңыз → «Жою» батырмасын басыңыз

Төлем квитанциясын қалай көруге, сақтауға немесе жіберуге болады?

Оның екі жолы бар:

1. Қызмет үшін төлеңіз → «Сақтау және чекті жіберу» немесе «Операция туралы мәлімет» батырмасын басыңыз → «Бөлісу» қойындысын таңдаңыз

2. Қызмет үшін төлеңіз → «Төлемдер» бөліміндегі жоғарғы оң жақ бұрыштан «Тарих» қойындысын таңдаңыз → Қажетті төлемді табыңыз және оны басыңыз → «Операция туралы мәлімет» немесе «Сақтау және чекті жіберу» батырмасын таңдаңыз → «Бөлісу» батырмасын басыңыз

Квитанцияны телефонда орнатылған кез келген қосымшалар арқылы сақтауға және жіберуге болады

Төлемнің жасалғанын қалай тексеруге болады?

«Төлемдер» бөлімінде «Тарих» қойындысын басыңыз → Қажетті төлемді таңдап, оның мәртебесін көріңіз:

  1. «Төлем орындалды» — төлем қызмет көрсетушінің шотына түсті
  2. «Өңделуде» — қызмет көрсетушінің төлемді растауы күтілуде
  3. «Төлем қабылданған жоқ» — төлем қабылданбай, ақша шотқа қайтып келді. Төлемді кейінірек қайталаңыз немесе деректердің дұрыс енгізілуін тексеріңіз