Кредиттер
new
Депозиттер мен инвестициялар
Карталар
Сақтандыру мен қызметтер
Бизнеске арналған

Home Credit Bank HR бренді Орталық Азия-2022 сыйлығының жеңімпазы атанды

Бөлісу

​​​​​​​Қаржы институты «Банк амбассадорлары» жобасы үшін «Регион» номинациясы бойынша екінші орынды иеленді

Home Credit Bank, бөлшек қаржы институты «Регион» номинациясы бойынша HR бренді Орталық Азия-2022 сыйлығының жеңімпазы атанды. Биыл 44 жоба Орталық Азияның үздік жұмыс берушісі атағына үміткер болды, оның ішінде 29-ы Қазақстаннан, 7-уі – Өзбекстаннан және 3-уі – Қырғызстаннан.

Банк HR саласында жаңа тәжірибелерді енгізгені үшін төртінші рет осындай марапатқа ие болды. Биылғы жылы Банк командасы конкурсқа «Home Credit Bank амбассадорлары» жобасын ұсынды. Бұл жоба банктің «бренд елшілері» деп аталатын амбассадорлары арқылы қызметкерлерді іріктеу және брендті тану тәсілін өзгертеді.

Стратегияны өзгерткеннен кейін Home Credit Bank-те бренд елшілерінің қауымдастығын құру және қызметкерлердің кәсіби іс-шараларға қатысуын арттыру арқылы жұмыс берушінің имиджін нығайту туралы шешім қабылданды.

Әлеуметтік желілер, сараптамалық іс-шаралар, жоғары оқу орындарындағы кездесулер және тәлімгерлік сияқты кандидаттарға арналған коммуникация үшін осындай арналарды пайдалану туралы шешім қабылданды.

«Осылайша біз қызметкерлерден басқа банктегі жұмыс туралы ешкім жақсылап айта алмайды деген қорытындыға келдік. Оларға тек құралдар мен жарқын ақпарат көздерін ұсыну керек. Бұл жұмыс берушінің брендін нығайтуға, мәдениетті, миссияны және мақсатты әлеуметтік желілерде және сарапшылар қауымдастығы арасында алға жылжытуға мүмкіндік береді», - деді Home Credit Bank HR директоры Наталья Гордеева. Қызметкерлердің әлеуметтік желілермен жұмыс істеу және жеке бренд құру құзыреттілігін арттыру үшін банк EdGravity компаниясымен бірлесіп әлеуметтік желілерді (Instagram, TikTok, LinkedIn) жүргізу бойынша оқыту курсын іске қосты. Қазақстандағы ең үздік маркетолог-практиктердің бірі Элла Макатова тәлімгер болды. Амбассадор-қызметкерлер әлеуметтік желілерде үнемі жаңа трендтер мен лайфхактарды игеріп жүрді.

Олардың алдына Банктің танылу деңгейін арттыру, әлеуметтік желілер мен басқа да ресурстар үшін сапалы контент жасау, жаңа кандидаттарды тарту, брендтің оң имиджін қолдау, фотосессиялар, әлеуметтік желілердегі роликтер сияқты жарнамаларға қатысу міндеттері қойылды.

Қызметкерлер бағдарламаға белсенді түрде қатысты – жоба өткізіліп жатқан уақытта Қазақстанның 16 өңірінен Банктің 204 қызметкері амбассадорлар қауымдастығына қосылды. Жоба іске қосылғаннан бері бренд елшілері әлеуметтік желілерде 252 пост жариялады, банк туралы 4000-нан астам сторис жазылды. #hcbambassadors хэштегі бар посттардың жалпы қамтылуы - тек банк туралы посттар 1 080 000 бірегей пайдаланушыны құрады. Бұл LiveDune әлеуметтік желілерді талдау сервисінің мәліметі бойынша, өткен жылмен салыстырғанда банк туралы посттардың санының 68%-ға өсуіне әкелді.

Финалға 21 қызметкер өтті, онда посттардың креативті ұсынылуы, олардың мазмұны, контент бірегейлігі және трендтерге сәйкестігі бағаланды. Жеңімпаз Чехияға – бас компанияның Отанына бару мүмкіндігіне ие болды.

«Дамудың жаңа деңгейіне біз тек бірге ғана жететінімізді түсінеміз. Бұл адамдар мен мәдениет бірінші орынға қойылған кезде мүмкін болады. HR бизнесті қолдаудан серіктес рөліне өтіп, одан да көп өзгерістердің негізгі қозғаушы күшіне айналады. Өйткені, бүгін адамдар - ең басты құндылығымыз болып табылады», - дейді Наталья Гордеева.

Өткен жылы банк түрлі кәсіби конференцияларда, салалық форумдарда сөз сөйлеген өз қызметкерлерінің сарапшылығын белсенді түрде дамыта бастады. Болашақ сарапшылар үшін шешендік шеберлік, өзін-өзі таныстыру және аудиториямен жұмыс бойынша тренингтер ұйымдастырылды. Бұл ретте спикерлердің сараптамасы банк саласымен шектелмей, қаржылық технологиялар, IT, маркетинг және басқа да тақырыптарды қамтыды. Жобаның қаншалықты сәтті болғанын сандар бойынша бағалауға болады: егер 2021 жылы банк қызметкерлері тек 9 іс-шараға қатысса, 2022 жылы – 23 сараптамалық іс-шараға қатысқан болатын.

Бұл бастамалар жаңа кандидаттардың назарын аударуға мүмкіндік берді - 2022 жылы бос орындарға қызығушылық саны 34%-ға артып, 92 300-ге дейін өсті (hh.kz сайтына сәйкес). Қазір бос жұмыс орындарының 13%-ы қызметкерлердің ұсыныстары арқылы жабылады. Әр алты ай сайын өлшенетін қызметкерлердің eNPS белсенділігі алдыңғы көрсеткішпен салыстырғанда 19 ұпайға өсті.

04.05.2019

Бөлісу

Басқа мақалалар

2025 жылғы 9 мамырдан бастап депозиттер бойынша өзгерістер енгізіледі

2025 жылғы 9 мамырдан бастап депозиттер бойынша мөлшерлемелер өзгереді:АтауыМерзімі (ай)Номиналды

2025 жылдың 6 мамырынан бастап жаңа АҚШ долларлық дисконттық облигацияларын сату

2025 жылдың 6 мамырынан бастап  жаңа АҚШ долларлық дисконттық облигациялары сатыла

Тек тексерілген және ресми ақпаратқа ғана сеніңіз

Home Credit Bank банк сатылымы туралы тарап жатқан ақпараттың шындыққа жанаспайтынын мәлімдейді.