Кредиттер
new
Депозиттер мен инвестициялар
Карталар
Сақтандыру мен қызметтер
Бизнеске арналған

Біз жаңа мобильді қосымшаны іске қосып жатырмыз

Оны бірінші болып қазір тексеріп көріңіз.

main image

Егер сіз банктің жаңа мобильді қосымшасын тексеруге дайын болсаңыз, бірнеше қадам жасау қажет

Жиі сұрақтар

Мен Home Credit Bank қосымшасын пайдаланамын, тіркелгенмін. Қайтадан тіркеуден өту керек пе?

Тіркеуден қайтадан өту керек, біз бұл процесті жеңілдеттік. Сіз өзіңіздің ЖСН және телефон нөміріңізді енгізуіңіз керек.

Менде HCB мобильді қосымшасы бар, оны жою керек пе?

Жоқ, сізде мобильді қосымша бар болса, оны жоюдың қажеті жоқ. Қосымшада сіз әдеттегі операцияларды жасайсыз. Біздің жаңа қосымшамыз қазір тестілеу кезеңінде. Сондықтан әзірге кейбір операциялар қолжетімді емес.

Жаңа HCB мобильді қосымшасында қандай қызметтер мен операциялар қолжетімсіз?

Бірте-бірте біз жаңа қызметтерді қосамыз, бұл біраз уақытты алады. Қазіргі уақытта біз келесі бөлімдерді өңдеудеміз:

  • Шот нөмірі және телефон нөмірі бойынша басқа банкке аударымдар жасау;
  • Кредитті қайта қаржыландыру және мерзімінен бұрын өтеу;
  • Кредит карталарын ашу және оларды көру мүмкіндігі;
  • Анықтамалар – несиелік берешек туралы/шоттың жабылуы және шоттың болуы туралы;
  • Шоттарды, карталарды және депозиттерді жабу;
  • Қолданыстағы сақтандыру өнімдерін көру мүмкіндігі;
  • Айыппұлдарды, салықтарды, мемлекеттік баждарды іздеу және төлеу;
  • Карталарды курьер арқылы жеткізу;
  • Қашықтықтан өтініш беру.

Бұл қызметтердің барлығы бұрынғы мобильді қосымшада қолжетімді екенін нақтылаймыз.

Неліктен мен өз өнімдерімді көрмей отырмын?

Біздің жаңа қосымшамыздың мүмкіндіктері шектеулі. Қазіргі уақытта кредит карталары қосымшада көрінбейді. Сіз өз өнімдеріңізді бұрынғы HCB мобильді қосымшасынан көре аласыз.

Мобильді қосымшаның жұмысында ақаулар пайда болды. Қайда жүгінуге болады?

Жаңа Home KZ мобильді қосымшасында чатқа жазуға немесе 7979 нөміріне қоңырау шалуға болады. Біз көмектесуге және кері байланыс алуға қуанышты боламыз.

Мобильді қосымшада жасалған төлем мәртебесін қайдан тексеруге болады?

Төлем мәртебесін 2 әдіспен тексеруге болады:
1. Қосымшаны ашып, "Төлемдер" бөліміне өтіңіз.
"Тарих" опциясын таңдап, төлем кезеңін таңдаңыз.
Ашылған тізімде қажетті қызмет жеткізушісін таңдағаннан кейін операция туралы ақпарат ашылады.
2. Қосымшаны ашып, "Басты бет" бөліміне өтіңіз.
"Барлық транзакциялар және PDF-тегі үзінді көшірме" батырмасын басыңыз.
Төлем жасалған шотты, төлем мерзімі мен транзакция түрін таңдаңыз.
Ашылған тізімде қажетті қызмет жеткізушісін таңдағаннан кейін операция туралы ақпарат ашылады.