Жеткізуге тапсырыс беріңіз
Консультант қоңырау шалып, тапсырысыңызды ресімдейді
Онлайн өтінімді жібере отырып, Дербес деректерді жинауға, өңдеуге, сақтауға және пайдалануға келісім.
Үш жолы бар:
Барлық төлемдерге әрқашан 1%
Home.kz арқылы қызметтерді төлеген кезде, картадағы, депозиттегі немесе инвестициялардағы қалдыққа қарамастан тек 1% есептеледі. Кешбэк бірден есептеледі
Картадағы қалдық үшін 2%
Төлем жасалғаннан кейін 100 000 ₸ артық қалдық болса. Кешбэк бірден есептеледі
Депозиттер мен инвестициялар үшін 2%
Егер өткен айда депозиттерде немесе инвестицияларда 500 000 ₸ артық сома болса. Кешбэк ай сайын 1-3-ші аралығында есептеледі
*2025 жылдың 1 қаңтарынан бастап, егер сізде екі немесе одан да көп Home Card картасы болса, олар бойынша жоғары кешбэк шарттары өзгереді. Мысалы: бөлімшеде ашылған бір пластикалық және қосымшада ашылған бір виртуалды карта бойынша.
Не өзгереді:
1% негізгі кешбэк барлық карталарға есептеледі.
Негізгі картаны қалай таңдауға болады:
Кешбэк қарастырылмаған операциялардың түрлерімен танысыңыз.
Шот бойынша кепілдіктің максималды (шекті) сомасы Шот түрі: ағымдағы шот Шот валютасы: теңге | 10 000 000₸ |
МАҢЫЗДЫ: кепілдік өтем ағымдағы шоттағы қалдық сомасы негізінде төленеді, бірақ оның сомасы Банк лицензиядан айырылған күні «Қазақстан Республикасының екінші деңгейдегі банктерінде орналастырылған депозиттерге міндетті кепілдік беру туралы» ҚР Заңының 18-бабында белгіленген кепілдіктің максималды (шекті) мөлшерінен аспайды.
Пайдалы ақпарат
Жиі қойылатын сұрақтарға жауаптар мен маңызды құжаттар
Home Card карточкасын қалай ашуға болады?
Карточканы ашу үшін не істеу қажет?
Бір клиент қанша Home Card карточкасын аша алады?
Карточканы қалай белсендіруге болады?
Карточкалар қай уақытта жеткізіледі?
Мен өтініш қалдырдым, маған Банктен қашан қоңырау шалады?
Карточканы қалай толықтыруға болады?
Карточканы толықтырудың максималды сомасы?
Басқа банктің банкоматынан қолма-қол ақша алу үшін комиссия бар ма?
Home Credit Bank банкоматтары арқылы қолма-қол ақшаны алу кезінде комиссия бар ма?