Сұрақтар мен жауаптар

Бізге күніне көптеген сұрақтар қояды. Біз осы бөлімде жиі қойылатын сұрақтарды жинадық. Егер сұрағыңызға жауап таппасаңыз, сұрағыңызды бізге жолдай аласыз. Біз сұрағыңызға жауапты поштаңызға жолдап, жауапты сайтта жариялаймыз.

main imagemain image mobile

Не туралы білгіңіз келеді?

Депозиттер

Депозит мерзімінен бұрын бұзылған жағдайда, пайыздар қалай есептелінеді?

Сыйақы «Простой», «Почтовый Хоум» депозиттерінде ақшаның нақты болған уақыты үшін есептеледі және төленеді. Шарт мерзімінен бұрын бұзылған жағдайда келесі депозиттер бойынша сыйақы төленбейді: «Сберегательный Хоум»; «Сберегательный Хоум+».

Депозиттер

Депозит мірзімін ұзарту үшін бөлімшеге хабарласуым керек пе?

Егер депозит шарттарында мерзімін ұзарту көзделген болса, депозит мерзімі автоматты түрде ұзартылады. Шарттармен мобильді қосымшада («Депозиттер» — «Депозиттер бойынша ақпарат» бөлімі) немесе Банктің сайтында танысуға болады.

Депозиттер

Депозитті қалай жабуға болады?

Депозитті мобильді қосымшада немесе банк бөлімшесіне жүгініп, жабуға болады (ҚР АК-ға сәйкес жинақ салымы мерзімінен бұрын жабылған кезде салымда бұрын есептелген және төленген сыйақы «Талап етілгенге дейін» (0%) мөлшерлемесі бойынша қайта есептеледі. Сома күнтізбелік 30 күннен ерте емес және 33 күннен кешіктірілмей қайтарылады).

Мобильді банкинг

Мобильді қосымша арқылы дебет немесе кредит картасына тапсырыс беруге бола ма?

Иә, мүмкін. Өтінімді қалдырғаннан кейін толық ақпарат алу үшін Сізге банк қызметкері хабарласады.

Мобильді банкинг

Қосымшада валюта айырбастауды қалай пайдалануға болады?

Аударымдар, басқа, валюта айырбастау бөліміне өту керек.

Home Card

Дебет карточкасына қызмет көрсету үшін қандай комиссиялар бар?

Home Card карточкасына жылдық қызмет көрсету – 0 теңге.

Отбасын қорғау

Сақтандыру жағдайы туындаған кезде клиентке қайда жүгіну керек?

Сақтандыру шартында көрсетілген байланыс деректері бойынша сақтандыру компаниясына.

Отбасын қорғау

«Отбасын қорғау» қызметін қалай ресімдеуге болады?

Қызметті Банк бөлімшелерінде ресімдеуге болады.

Кредит карточкасын ұстаушыларға арналған Қаржылық қорғау

Қазір кейбір ауруханаларда ДКК қорытындысы берілмейді. Мысалы, SOS сақтандыру бойынша. Бұл жағдайда клиент не ұсынуы тиіс?

ДКК қорытындысы кез келген емханада, егер еңбекке жарамсыздық парағы 21 және одан көп мерзімге ашылса, сондай-ақ мүгедектік белгіленген жағдайда беріледі. Дәрігерлік-консультациялық комиссияны емхананың өзі құрады. Клиент өзі тіркелген емханаға барып, емдеуші дәрігерге жүгінуі тиіс.

Кредит карточкасын ұстаушыларға арналған Қаржылық қорғау

Сақтандыру төлемі сақтандыру жағдайы басталған сәтте «кез келген себеппен өмірден озу» тәуекелі бойынша сақтандыру сомасының мөлшері нақты берешек сомасынан кем болған жағдайда жасалады, берешек сомасы көп болса ше?

Егер берешек сомасы одан көп болса, клиент сақтандыру жағдайы кезінде тіркелген негізгі борыштың 100%-ын алады.